Újdonság a Henkel Magyarország Kft. vezetésében - Human - DigitalHungary - Ahol a valóság és a digitális világ összefonódik. Fedezd fel a virtuális élet izgalmait!

Idén tavasszal jelentős személyi átalakulások zajlottak a Henkel Magyarország Kft. felsővezetésében. Március 1-jétől Aczél Nóra lépett a HR-vezetői posztra, míg április 1-jétől Maurizio Salvaggio irányítja a Henkel Consumer Brands üzletágat.
Március elején jelentős változás történt a HR terület élén, ugyanis Aczél Nóra vette át a stafétát Gera Csilla HR CEE vezetőtől, aki több mint húsz esztendőnyi elkötelezett munkát követően távozott a cégtől. Nóra pályafutását a Mondelez (akkor még Cadbury) vállalatnál kezdte, majd különböző regionális HR szerepkörökben szerzett tapasztalatot olyan neves cégeknél, mint az adidas délkelet-európai központja, valamint a Booking.com EMEA Partner Services üzletága. 2021-ben csatlakozott a Henkel Magyarország csapatához, ahol Senior Business Partnerként tevékenykedett. Kezdetben a hazai Henkel Adhesive Technologies üzletág stratégiai HR támogatásáért volt felelős, beleértve a Henkel környei ragasztógyár és az európai Adhesive Operations központ (AOHUB) budapesti csapatait is. Ezen felül részt vett egy európai Diversity, Equity & Inclusion projekt koordinálásában is. 2023-tól a Henkel Consumer Brands helyi üzletág szervezetfejlesztési folyamatait támogatta. Aczél Nóra vezetésével a Henkel Magyarországnál kiemelt figyelmet kap a Henkel Accelerate Cultural Transformation (ACT) program, amely célja a mélyebb párbeszéd és a csapatok közötti szorosabb együttműködés elősegítése. Továbbá, folytatódik a tavalyi beneFit Prize "leggondoskodóbb munkáltató" díjjal elismert juttatási csomagok fejlesztése is.
Maurizio Salvaggio, a Henkel Consumer Brands új üzletág-igazgatója, április elsejétől vette át a magyarországi vezetést Szak Zsuzsannától, aki a vállalat düsseldorfi központjában, Global Category igazgatóként folytatja pályafutását. Maurizio több mint 20 éves tapasztalattal bír az FMCG szektorban, ahol sikeres karriert épített ki. Széleskörű ismeretekre tett szert az értékesítés, trade marketing, kategóriamenedzsment, NRM, új termékkategóriák és ügyfélkapcsolatok terén. Innovatív és stratégiai gondolkodású szakemberként Maurizio analitikus és gyakorlatias szemlélettel közelíti meg az üzleti kihívásokat, mindig arra törekedve, hogy a legjobb eredményeket érje el az új helyzetekben. Kiemelkedő tapasztalata van a változásmenedzsment, új szervezeti modellek tervezésének és megvalósításának terén, valamint coach-ként is aktívan részt vesz a sokszínű csapatok fejlesztésében, különös figyelmet fordítva a nemek közötti egyenlőségre. Henkel karrierjét 2018-ban Milánóban kezdte, ahol a Laundry & Home Care üzletág értékesítési igazgatójaként tevékenykedett. Ezt követően 2023 januárjától az újonnan létrejött Henkel Consumer Brands üzletág olaszországi kereskedelmi igazgatójaként dolgozott, ahol kulcsszerepet játszott az új értékesítési csapat irányításában, a kereskedelmi partnerek és csatornák optimalizálásában, valamint a jövedelmezőség növelésében. 2025 április elsejétől pedig a magyarországi Henkel Consumer Brands üzletág irányítását veszi át, ezzel új tagként csatlakozva a Henkel Magyarország Kft. igazgatóságához.