Ne csodálkozzon, ha a régi Google-t már nem találja!


Görög Zita nyilvánosan kért bocsánatot volt férje exfeleségétől a kapcsolatuk során tapasztalt hűtlenség miatt. Kifejtette, hogy a szeretői szerep rendkívül megterhelő volt számára, és sok szenvedést okozott.

Ritka az olyan ember, aki ne tudná azonosítani a Google logóját, így a vállalat nem gyakran módosít a designján. Az utolsó változtatásra 2015. szeptember 1-jén került sor, vagyis már egy évtizede, de most ismét frissítést hajtottak végre az ikonikus szimbólumon.

A vállalat most csendben cserélte le a jól ismert logóját. Az ikonikus G betű eddig 4 színre volt bontva: pirosra, sárgára, zöldre és kékre. A forma most sem változott azonban a színek már nem válnak el élesen egymástól, átmenettel mosták őket össze.

A frissítés már látható a Google Search alkalmazásban iOS-en és béta verzióban Androidon is.

Az új fejlesztés szervesen kapcsolódik a Google Gemini márkajelzésének esztétikájához, valamint a keresőmotorban elérhető AI Mode gyorsbillentyűhöz. Ez a lépés egy átfogóbb vizuális tendenciát tükröz a vállalat ökoszisztémáján belül - számol be róla a Techspot.

A Google hivatalosan még nem adott ki nyilatkozatot az új dizájnról, és egyelőre nem tudni, mikor válik elérhetővé a frissített ikon szélesebb körben más platformokon és szolgáltatásokban.

Related posts