Margot Robbie egy szexi melltartóban lépett be a párizsi divathét világába, ahol azonnal minden szem rá irányult.
Margot Robbie a merészséget egy teljesen új dimenzióba emelte, amikor egy szál melltartóban lépett a nyilvánosság elé.
A 35 éves ausztrál színésznő, Margot Robbie, egy lenyűgöző sötétkék, steppelt Chanel szettben tűnt fel, amelynek középpontjában egy elegáns, apró háromszög fazonú melltartó állt. A szetthez egy stílusos bomberdzseki és bő szárú nadrág is tartozott, melyek együtt a dögös, mégis kifinomult megjelenést teremtettek. Robbie a bemutató első sorában foglalt helyet, ahol Pedro Pascal társaságában figyelte a modellek lenyűgöző felvonulását - számolt be róla a Daily Mail.
Margot Robbie egy élénk kék bőrből készült minitáskát és stílusos bokacsizmát választott kiegészítőként, megjelenése pedig egyedülállóan ötvözte a klasszikus és modern elemeket – tökéletes harmóniában állt a márka párizsi eleganciájával.
A vörös szőnyeg ragyogása mögött gyakran ott rejtőzik a félelem árnyéka. Margot Robbie a The Mirror-nak adott interjújában nyílt szívvel beszélt arról, hogy még mindig küzd az imposztorszindrómával. "Volt olyan pillanat, amikor azt hittem, hogy minden rendben van? Nem. Minden alkalommal ott motoszkál bennem a gondolat: 'Istenem, mindjárt vége, el fogják venni tőlem, ez az utolsó alkalom'" - osztotta meg. A színésznő azt is hozzátette, hogy minden új szerep előtt az önbizalma meging, és pánikrohamok gyötrik: "Minden alkalommal kétségeim támadnak. Nagyon fontos számomra, amit csinálok."
Margot Robbie legutóbbi filmje, az A Big Bold Beautiful Journey sajnos hatalmasat bukott a mozikban: az első hétvégén mindössze 3,5 millió dollárt hozott az Egyesült Államokban, a világszinten pedig 8 milliót - jócskán elmaradva az 50 milliós költségvetéstől.
A film kritikái nem voltak éppen hízelgőek: a Rotten Tomatoes-on mindössze 37%-on áll, a véleményekben pedig legfőképpen az "üres történetmesélés" hiányosságait emelték ki. Bár a színésznő és Colin Farrell teljesítményét dicsérték, a produkció így sem tudott maradandót alkotni. Ez az eredmény éles kontrasztban áll Margot Robbie tavalyi sikerével, amikor a Barbie világszerte 1,4 milliárd dollár bevételt könyvelhetett el, ezzel pedig a női főszereplős filmek közül az egyik legsikeresebb lett.



