Az ellenzéki közvélemény-kutató vezetője véletlenül felfedte, hogy a kampányt aktívan támogatják.

Hann Endre kifejtette, hogy a Medián a kampánytámogatások során tapasztalt amerikai szakemberek bevált módszereit alkalmazza.
Eddig is lehetett sejteni, hogy az ellenzéki közvélemény-kutatások - amelyek a Tisza Párt óriási előnyét mérik - politikailag elfogultak, ezúttal viszont a Medián Közvéleménykutató ügyvezetője is kampánytámogatásnak nevezte tevékenységüket a Klubrádió műsorában. Hann Endre arról beszélt, hogy
A Medián ügyvezetője ugyan nem nevezett meg konkrét pártot vagy pártokat, amelyeket támogatnának, de a műsorban említett felmérés értékes adatokkal szolgál a Tisza Párt és az ellenzéki pártok számára egyaránt. A Medián által alkalmazott amerikai módszertan keretében a válaszadókat először arról kérdezik, hogy melyik politikai erőt választanák, majd azt is, hogy milyen mértékben hajlandók támogatni ezeket a pártokat. A támogatottsági szintet egytől hétig terjedő skálán kell megítélniük, ahol az egyes pontszámok a nem támogatástól a kifejezett támogatásig terjednek a vizsgált politikai alakulatok esetében.
Hann Endre kifejezte véleményét a legújabb, 1000 fő bevonásával készült felmérésekről, megjegyezve, hogy szerinte "szerénytelen" dolog valódi méréseknek titulálni őket. Hangsúlyozta, hogy bár igyekeznek a lehető legpontosabb eredményeket elérni, a közvélemény-kutatások hitelessége még mindig megkérdőjelezhető.